Band Play ال جی

ال جی ساعاتی پیش گوشی‌‌هوشمند اندرویدی جدیدی را معرفی کرد که Band Play نام دارد. این گوشی‌هوشمند را باید در میان محصولات میان رده قرار داد. از جمله‌ی مشخصات بارز این محصول می‌توان به قدرت یک واتی بلندگوی این محصول اشاره کرد.

ساعاتی پیش کمپانی ال‌جی در کره‌ی جنوبی، گوشی‌هوشمند اندرویدی جدیدی را معرفی کرد. این محصول Band Play نام داشته و آن را باید در زمره‌ی محصولات میان رده در نظر گرفت. از جمله‌ی قابلیت‌های این گوشی‌هوشمند می‌توان به بهره‌گیری از بلندگوی یک واتی در کنار هدفون‌های LG QuadBeat 3 اشاره کرد که همزمان با معرفی جی 4، رونمایی شده بود.

 

مشخصات گوشی‌هوشمند میان رده‌ی ال‌جی شامل صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت دوربین به همراه فوکوس خودکار، دوربین 5 مگاپیکسل سلفی، تراشه‌ی 64 بیتی اسنپدراگون 410، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم  و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق میکرو SD می‌شود. همچنین باید به اندروید 5.1 آبنبات چوبی و باتری 2300 میلی آمپر ساعتی با قابلیت تعویض اشاره کرد.

 

ال‌جی اعلام کرده که این گوشی‌هوشمند را با قیمت 356 دلار تا اواخر هفته‌ی جاری در دو رنگ مشکی و سفید روانه‌ی بازار خواهد کرد؛ اما هنوز اطلاعاتی از عرضه‌ی این محصول در بازار جهانی در دست نیست.