به تازگی یک پتنت از سوی اپل در سازمان ثبت پتنت ها و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسیده که خبر از حضور یک نمایشگر خمیده را در آیفون ها می دهد.

 

معمولا پتنت های ثبت شده، راه زیادی تا عملی شدن و رسیدن به دست کاربر نهایی دارند؛ این پتنت اما اینگونه که از سوی تامین کنندگان نمایشگر از کشور کره جنوبی خبر می رسد، در آینده ای نزدیک در محصولات اپل جای خواهند گرفت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

 

 

همانگونه که قبلا نیز برایتان گفته ایم، سامسونگ و ال جی از بزرگترین تامین کنندگان نمایشگرهای بکار رفته در محصولات اپل هستند و اکنون منابع داخلی این دو کمپانی خبر می دهند که نمونه های اولیه ای از پانل های OLED خمیده، طراحی و تولید شده و شرکت های مذکور می خواهند رضایت اپل را در این خصوص جلب نمایند.

 

در این میان گفته می شود که حتی کمپانی ال جی، قصد دارد به زودی یکی از بزرگ ترین خطوط تولید LCD اش را به ساخت پانل های OLED مجهز نماید.

 

ال جی اکنون برخی محصولات خود را با نمایشگر خمیده عرضه می کند که جدیدترین آنها نیز جی فلکس ۲ است. از سوی دیگر نیز همین تامین کننده کره ای، بخش اعظمی از نمایشگرهای OLED ساعت اپل را نیز تولید می کند و در نهایت نیز گمان می رود که ال جی بتواند تهیه پانل های نمایشگر خمیده برای اپل را در دست بگیرد.

 

منابع داخلی اعلام کرده اند: «به احتمال بسیار زیاد، اولین آیفون با نمایشگر خمیده در سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد و اکنون بزرگ ترین تامین کنندگان نمایشگر برای اپل، در حال توسعه آن هستند.»

 

شاید این تاریخ اندکی دیر به نظر برسد اما نباید فراموش کرد که اپل معمولا در استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها که هنوز آزمایش خود را به شکل کامل پس نداده اند، کمی صبورانه عمل می کند.