Sax_icon

یکی از بهترین تفریحات گوش کردن به موسیقی است اما اگر بتوانید خودتان یک ساز رو بنوازید حتما بیشتر لذت خواهید برد و بیشتر سرگرم خواهید شد. حال یک نرم افزار ارائه شده است که با آن می‌‌ توانید به‌ راحتی یک نوازنده ساکسیفون باشید و از به صدا درآوردن اصوات زیبا بسیار لذت ببرید.

تنها کاری که لازم هست تا انجام بدهید این است که کاشی های به نمایش در آمده را لمس کنید، خواهید دید که صدایی که شنیده می‌شود، دقیقا مشابه اصوات یک ساکسیفون هست و نکته جالب این جاست که این نرم افزار تکان های گوشی را تشخیص می‌دهد و وقتی که می‌خواهید روی یک نت ویبراسیون انجام دهید، دقیقا صدایی که تولید می‌شود، شبیه به این است که دارید این کار را روی یک ساکسیفون واقعی انجام می‌دهید. برای این کار لازم است زمانی که دستتان را روی یک نت قرار می‌دهید و مرتبا آن نت پخش می‌شود، مادامی که انگشت تان نت را لمس می‌کند، خیلی آرام و کم انگشت تان را روی صفحه و در همان ناحیه‌ی مشخص شده‌ برای نت تکان بدهید و خواهید دید که نواختنتان چه زیبا خواهد شد. ویبراسیون یک تکنیک است برای زینت بخشیدن به اصوات نت‌ ها و در هر سازی وجود دارد و در این ساز مجازی نیز به این صورت باید این تکنیک را اجرا نمایید.

sax_tiles_0

با این نرم افزار ساعت ها می توانید کار کنید و بدون اینکه ذره‌ای از علم موسیقی بدانید، خلاقیت تان را در موسیقی شکوفا کنید. ضمنا در پس زمینه این نرم افزار آهنگ‌هایی پخش می‌شود که تکمیل کننده ی ساکسیفونی می‌شود که شما باید بنوازید. شما از بین چندین آهنگ موجود که عبارتند از: Cool, Mojito, New Orleans, Azucar, omantic, Saudade یکی را انتخاب می‌کنید و به عنوان ساکسیفونیست، آن آهنگ را به هر شکلی که دوست دارید می‌نوازید. این طوری هم آهنگ‌ساز خواهید بود و هم نوازنده.

sax_tiles_1sax_choiceMusic

پیشنهاد می‌کنم حتما این نرم افزار را نصب کنید، مطمئنا از آن لذت خواهید برد. در ضمن در خود برنامه یک ویدیو کوتاه وجود دارد که نحوه‌ ی نواختن را به شما آموزش می دهد.

 

اما این برنامه دو ایراد هم دارد دارد، یکی اینکه نمی‌ توانید آهنگی را که نواخته‌اید را ضبط کنید و دوم اینکه این نرم افزار تک لمسی است.




از استور دانلود کنید

حجم: 24 مگابایت