شیائومی یکی از معروف ترین شرکت های چینی تولیدکننده گوشی هوشمند است. به تازگی خبرهای جالبی از این برند شنیده شده، ثبت رکوردی جدید در فروش گوشی و از سویی دیگر اعلام تخفیفی قابل توجه برای عرضه یکی از محصولاتش از جدیدترین گزارشات منتشر شده می باشد.این طور که پیداست رکوردزنی شیائومی در فروش گوشی هوشمند به امری رایج تبدیل شده و این برند موفق بعد از عرضه هر یک از محصولاتش رکوردی جدید را به ثبت می رساند. در تازه ترین موارد نوبت به دو مدل گوشی Redmi 2 و Redmi 2A رسیده که در طول ۵ ماه بیش از ۱۳ میلیون دستگاه از آن ها به فروش رسیده است.

گوشی Redmi 2 ماه ژانویه معرفی شد و به عنوان جایگزین گوشی Redmi یا Hongmi در دسترس قرار گرفت. Redmi 2A ازران‌ترین گوشی هوشمند شیائومی است و با قیمتی حدود ۸۰ دلار در بازار چین به فروش می‌رسد. طراحی این گوشی شبیه Redmi 2 است اما تراشه متفاوتی روی آن قرار گرفته که این موضوع یکی از دلایل ارزان‌تر بودن آن است.

تخفیف شیائومی و ثبت رکوردی جدید

شیائومی موفق شد از این گوشی در طول یک روز ۳۰۰ هزار دستگاه به فروش برساند. Redmi 2 تنها گوشی ساخت شیائومی نیست که فروش آن از مرز ۱۰ میلیون دستگاه گذشته، بلکه در واقع گوشی‌های Mi 2، Mi 3، Mi 4، نسخه اصلی Redmi و Redmi Note جزو گوشی‌های پرفروش شیائومی بوده‌اند.علاوه بر اینها به تازگی خبرهایی از گوشی شیائومی موسوم به The Redmi 2A منتشر شده که اسفندماه سال گذشته توسط این شرکت در چین معرفی شده بود. این گوشی که ۹۷ دلار ارزش‌گذاری شده بود اکنون با قیمت ۸۰ دلار در دسترس است.