دقایقی پیش، مایکروسافت بیلد ۱۰۱۳۶ ویندوز ۱۰ موبایل را برای اینسایدر های گروه Fast منتشر کرد. همان طوری که می دانید، این بیلد نیز همچون سایر بیلد های ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل، دسته ای از مشکلات و باگ ها را با خود به همراه دارد. بنابر این اگر تصمیم دارید که این بیلد را نصب کنید، ابتدا لیست مشکلات شناخته شده در این بیلد را بخوانید. البته توجه داشته باشید که این ها همه مشکلات شناخته شده هستند و یقینا مشکلات دیگری نیز در این بیلد حضور خواهند داشت.

در زیر مشکلات این بیلد را می خوانید:

  • پس از دریافت این بیلد، شما ممکن است که کاشی های برنامه هایی مانند Search و Phone را در زیر گزینه All Apps در منوی استارت مشاهده کنید.

  • اگر شما از پین کد استفاده می کنید و ارقام آن طولانی است، بعد از به روز رسانی پیامی را مشاهده می کنید که به شما می گوید عبارت “A1B2C3″ را وارد کنید. پس از وارد کردن این عبارت در واقع اتفاق خاصی رخ نمی دهد و عملا کار نمی کند. در واقع مشکل اینجاست که پس از به روز رسانی شما اعداد را جهت وارد کردن پین کد مشاهده نمی کنید. راه حل این است که بعد از وارد کردن عبارت “A1B2C3″ ابتدا بر روی تماس اضطراری یا همان “Emergency Call” تَپ کنید و سپس دکمه بازگشت را بزنید. بعد از این کار شما می توانید پین کد را وارد کنید. البته پیشنهاد می شود که با رفتن به منوی تنظیمات و سپس Touch، گزینه دابل تَپ را غیر فعال کنید تا مشکلات جانبی برای پین کد پیش نیاید.

  • یک مشکل وجود دارد که باعث می شود که نرم افزار اسکایپ پس از به روز رسانی کار نکند. بهترین راه حل جهت رفع مشکل این است که پیش از دریافت به روز رسانی، در ویندوز فون ۸.۱ نرم افزار اسکایپ را حذف کنید و سپس پس از به روز رسانی به ویندوز ۱۰ موبایل، آن را مجددا نصب کنید. اگر شما این مورد را نمی دانستید و الآن در بیلد ۱۰۱۳۶ هستید، می توانید با رفتن به استور ویندوز ۱۰ موبایل، آن را حذف و سپس نصب کنید.



نظر شما درباره این مشکلات چیست؟ آیا باز هم تصمیم دارید که بیلد ۱۰۱۳۶ را نصب کنید؟

منبعWMPOWERUSER