اگر دوست دارید با ترکیب موسیقی، عکس و فیلم هایی که با گوشی خودتان گرفته اید، ویدئوهای شگفت انگیزی بسازید و افکت ها و صحنه های خارق العاده را بروی گالریتان اعمال کنید و از یک ویدئو ادیتور کاملا حرفه ای و کامل بهره مند شوید در ادامه با موبونیوز همراه باشید.

videoshop یکی از ابزارهای جامع و قدرتمند برای ویرایش فیلم و ویدئو در ویندوز فون است. این برنامه توسط توسعه دهنده Paca LLC وارد استور شده و همچنین در اپ استور iOS این برنامه از محبوبیت بالایی برخوردار است. شما می توانید انواع ویرایش های زمان، تصویر، افکت گذاری، تغییر سرعت افزودن متن میکس و را با این برنامه انجام دهید. در ادامه نحوه استفاده و کار با برنامه را برای شما به صورت کامل توضیح خواهیم داد و با ویژگی های این برنامه آشنا خواهید شد.

آموزش نحوه استفاده از برنامه:

برنامه را باز کنید همانطور که در صفحه اول برنامه مشاهده می کنید یک علامت + در پایین صفحه وجود دارد که شما با لمس آن می توانید عکس و فیلم های مورد نظرتان را از گالری تصاویر، وان درایو و یا پوشه های گوشی نیز به هر تعداد که خواستید انتخاب کنید و آنها را وارد صفحه ادیت کنید.

در صفحه ادیت امکانات بسیار زیادی وجود دارد که این برنامه را به یک برنامه کامل و عالی در این زمینه تبدیل کرده است. گزینه های زیادی در این صفحه وجود دارد که هر کدام را به صورت جداگانه توضیح می دهیم.

  1. REORDER: شما را قادر به مرتب سازی عکس ها و فیلم ها می کند تا هر عکس و فیلم را در جایی که دوست دارید قرار دهید.

  2. TEXT: شما می توانید انواع متن چه به زبان انگلیسی و چه فارسی را با فونت ها و رنگ های مختلف بنویسید و آنها را در هر قسمت از فیلم یا عکس که خواستید قرار دهید.

  3. VOICE: ضبط صدا که شما می توانید هر صدایی که دوست دارید را ضبط کرده و به فیلم اضافه کنید.

  4. TRIM: شما اول باید ویدئو مورد نظرتان را انتخاب کنید و توسط این ابزار می توانید هر قسمت از آن را خواستید برش دهید.

  5. SOUND: با انتخاب این گزینه می توانید از انواع موزیک های موجود در حافظه گوشیتان و انواع صداها و ترک های موجود در خود برنامه مانند: حیوانات، کارتون ها، خنده، تشویق، پیانو و استفاده کنید و همچنین اگر خواستید یک موزیک را روی فیلم قرار دهید می توانید صدای فیلم را تنظیم کنید که همراه با موسیقی پخش شود یا خیر.

  6. TRANX: می توانید بعد از هر عکس و قبل از آمدن عکس یا فیلم بعدی یک افکت از بین افکت های موجود در این گزینه انتخاب کنید.

  7. COPY: کلیپ ها و عکس هایتان را کپی کنید تا فیلمتان جذاب تر شود.

  8. DISPLAY: میزان شفافیت، کنتراست، اشباع و را تنظیم کنید.

  9. RESIZE: شما با این گزینه می توانید سایز عکس ها و همچنین فیلم ها را نیز تغییر دهید.

  10. ROTATE: اگر عکس و یا فیلمی که می خواهید ادیت کند دارای چرخش است و با  دیگر عکس ها هماهنگ نیست با این گزینه می توانید آن ها را با یکدیگر هماهنگ کنید.

  11. SETTING: نوع و نحوه نمایش عکس ها، مدت زمان را تغییر دهید.

  12. DELETE: اگر در بین مواردی که انتخاب کرده اید عکسی وجود دارد که نمی خواهید در کلیپ نهایی شما باشد با انتخاب آن و زدن گزینه دیلیت می توانید آن را حذف کنید.

و در انتها بعد از انجام دادن تغییرات مورد نیاز بر روی فیلم ها و عکس ها گزینه NEXT را بزنید تا ویدئو شما وارد بخش بعدی شود، در این بخش شما با انتخاب هر تم و فیلتری که دوست دارید می توانید جذابیت ویژه ای به فیلم نهاییتان ببخشید. با استفاده از گزینه های دیگر می توانید برای فیلم تان موضوع، مکان، عنوان و زمان انتخاب کنید.

گزینه SHARE که آخرین مرحله هست وشما با این مورد می توانید فیلمتان را در گالری ذخیره کنید ویا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا توسط ایمیل به دوستانتان ارسال کنید.

ویژگی های برنامه:

  1. رایگان

  2. اصلاح و برش فیلم

  3. افزودن موسیقی و صداها

  4. افکت های صدا

  5. حرکت آهسته و یا حرکت سریع

  6. تنظیم نمایش

  7. ادغام کلیپ ها و عکس ها

  8. نوشتن متن

  9. ضبط صدا

  10. افزودن انیمیشین

  11. فیلتر ها

  12. ایجاد اسلاید شو

  13. انتقال

  14. کپی  و ایجاد کلیپ های تکراری در ویدئو

  15. تغییر اندازه

  16. پخش معکوس فیلم (به زودی)

  17. اشتراک گذاری vine، youtube، email

  18. اشتراک گذاری در اینستاگرام، فیس بوک، اسنپ چت و vimeo (به زودی)

نکته: videoshope فقط با ویندوز فون سازگار است، یعنی استفاده از فیلم های گرفته شده با سیستم عامل های دیگر در این برنامه ممکن است به درستی اجرا نشود و همچنین استفاده از افکت ها و محتوای زیاد و سنگین ممکن است فعالیت گوشی را تحت تاثیر قرار دهد و مصرف باتری را زیاد کند.

از آنجا که قیمت این برنامه در iTunes برابر ۱.۹۹$ است، امکان پولی شدن این برنامه برای ویندوزفون نیز وجود دارد پس آن را از دست ندهید.




از استور دانلود کنید

حجم: 62 مگابایت