در روز های آینده بدون شک خبر ها و شایعات پیرامون ویندوز ۱۰ موبایل و گوشی های مبتنی بر آن افزایش می یابند. به خصوص این که نزدیک به یک سال و چند ماه است که پرچم داری از سوی میاکروسافت عرضه نشده و تمام سایت های خبری و کاربران منتظر دست پخت جدید مایکروسافت هستند. تا به این لحظه جزئیاتی از این گوشی پرچم دار منتشر شده اما می دانیم که قرار نیست فقط پرچم دار عرضه شود! بلکه سایر گوشی های میان رده و پایین رده ای که مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل هستند نیز قطعا در فصل پاییز رونمایی خواهند شد.

حال evLeaks که منبع نسبتا معتبری در حوزه شایعات است و پیش تر نیز اخباری از گوشی پرچم دار مایکروسافت را منتشر کرده بود اعلام کرده است که تعدادی گوشی ویندوز فونی در راه هستند و هر کدام با اسم رمز مختص به خود شناخته می شوند. توییت زیر را evLeaks منتشر کرده که آن را با یک دیگر می خوانیم:

 

مطمئنا درباره لومیا Talkman و Cityman شنیده اید. اما درباره Guilin ،Honjo ،Saana و Saimaa چطور؟

در واقع اسامی که در بالا دیدید همگی اسم رمز گوشی های جدید هستند. در زیر توضیحات مربوط به هر اسم داده شده است:

 

Guilin: نام شهری در چین

Honjo: نام شهری در ژاپن

Saana: نام کوهی در فنلاند

Saimaa: نام دریاچه ای در فنلاند

متاسفانه این اسامی اطلاعات زیادی درباره گوشی ها نمی دهند اما می توان تا حدودی حدس زد که از هر گوشی دو نمونه خواهیم داشت. مثلا لومیا ۸۴۰ و لومیا ۸۴۰XL. پس از توییت بالا، evLeaks یک توییت دیگر را منتشر کرد که در زیر آن را می خوانیم:

 

شرکت نوکیا تا به این لحظه تنها یک تبلت از خانواده لومیا را با نام لومیا ۲۵۲۰ تولید و معرفی کرده، اما جالب است بدانید که این شرکت پروژه ساخت ۴ تبلت با نام های Illusionist ،Mercury ،Pine و Vega/Atlas را نا تمام گذاشته است.

خوشبختانه تنها چند ماه تا زمان این گوشی ها باقی مانده و دیگر نیازی نیست که زیاد صبر کنیم.



منبع: winphone