پس از گمانه زنی های بسیار، بالاخره در روز گذشته اپراتور ورایزون آمریکا، گوشی لومیا ۷۳۵ با برند مایکروسافت را معرفی کرد. این گوشی پیش تر در سپتامبر سال ۲۰۱۴ میلادی توسط نوکیا رونمایی شده بود اما این بار خبری از برند نوکیا نیست و مایکروسافت این گوشی را با برند خود و تحت قرارداد اپراتور ورایزون عرضه خواهد کرد. قیمت این گوشی بدون قرارداد ۱۹۲ دلار بوده و اگر ۲ سال تحت قرارداد ورایزون باشد، تنها ۲۹ دلار قیمت خواهد داشت.

اگر این گوشی را خریداری کنید از مزایایی نظیر یک سال اشتراک رایگان آفیس ۳۶۵ بهره مند می شوید. این پیشنهاد بسیار وسوسه انگیز است! زیرا برای اشتراک یک ساله آفیس ۳۶۵ در حالت عادی باید ۶۹.۹۹ دلار پرداخت کرد.

 

داخل جعبه مایکروسافت لومیا ۷۳۵ چیز خاص و اضافه ای وجود ندارد. محتویات جعبه این گوشی عبارتند از: گوشی مایکروسافت لومیا ۷۳۵، شارژر دیواری، کابل USB و دفترچه راهنما. مایکروسافت لومیا ۷۳۵ تنها با رنگ مشکی عرضه خواهد شد اما می توانید پس از خرید، قاب پشتی این گوشی را با قاب های رنگی دیگر تعویض کنید. مشخصات کلی این گوشی عبارتند از:

 

صفحه نمایش ۴.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ و پوشش کورنینگ گوریلا گلس ۳

پردازنده ۴ هسته ای کوالکام اسنپ دراگون ۴۰۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز

۱ گیگابایت حافظه رَم

۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت

دوربین اصلی ۶.۷ مگاپیکسلی با لنز زایس

دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی لنز عریض

پشتیبانی ۴G LTE

بلوتوث نسخه ۴.۰

وای فای ۸۰۲.۱۱ b/g/n

باتری ۲۲۲۰ میلی آمپر ساعتی

وزن: ۱۳۴ گرم

طول و عرض و ضخامت: ۱۳۴.۷ میلی متر، ۶۸.۵ میلی متر، ۸.۹ میلی متر

اگر شما از گوشی های پایین رده و یا میان رده لومیا استفاده می کنید، این گوشی نیز چندان تفاوتی با آن ها ندارد. جنس بدنه این گوشی پلاستیک مات به رنگ مشکی بوده و تا حدودی اثر انگشت را به خود جذب می کند اما نه به اندازه ای که آزار دهنده باشد. نسخه ورایزون این گوشی چندان تفاوتی با نسخه جهانی ندارد. جز حافظه ۱۶ گیگابایتی و بدنه مات مشکی. البته وجود برند مایکروسافت به جای نوکیا را نیز نباید از یاد برد.

منبع: وینفون