شما هم به دنبال تصویر مورد علاقه تان برای صفحه قفل گوشیتان هستید؟ استفاده از یک تصویر مناسب و زیبا برای صفحه قفل زیبایی گوشی شما را دو چندان می کند. اگر هنوز نتوانسته تصویر مورد نظرتان را پیدا کنید در ادامه با موبو نیوز همراه باشید.

wallpapers for wp یکی از بزرگترین منبع های تصاویر با کیفیت و زیبا با موضوع های مختلف است، که می توانید با نصب آن بر روی گوشی خود به بیش از ۱۰۰,۰۰۰ تصویر مختلف دسترسی داشته باشد. شما با دسته بندی های مختلف این برنامه که دارای ۳۰ نوع است، می توانید از بین موضوعات متفاوت آنچه را که دوست دارید و به آن علاقه مند هستید انتخاب کنید، مانند: گل، عشق، لوگو، ابر و

 

 

این برنامه دارای رابط کاربری ساده ای است که شما به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. در صفحه اول برنامه شما سه گزینه خروج، جستجو و دسته بندی ها را دارید.

 

از طریق دسته بندی ها موضوع مورد نظرتان را انتخاب کنید و منتظر باشید تا عکس های مربوط به آن موضوع برایتان باز شود،بعد از انتخاب عکس مورد نظرتان شما دو گزینه ذخیره و انتخاب به  عنوان صفحه قفل را دارید. عکس های موجود در این برنامه دارای کیفیت بالا و مناسب با گوشی شما هستد.

 

 

این برنامه از اینترنت استفاده می کند و تصاویر به صورت مرتب آپدیت می شوند.

 

قابلیت سرچ کردن در این برنامه می تواند به شما کمک کند تا سریعتر و زودتر عکس دلخواهتان را پیدا کنید.




از استور دانلود کنید

حجم: 2 مگابایت