win 10 mobile  home screen

در هفته گذشته، مایکروسافت بیلد ۱۰۱۳۶ ویندوز ۱۰ موبایل را منتشر کرد. در حالی که این بیلد پایدار تر از بیلد های پیشین است، اما باز هم میبینیم که باگ های بسیار داشته و برنامه ها در این بیلد کرش می کنند. بسیاری در خصوص این مشکل نگران هستند و می خواهند بدانند چقدر زمان می برد تا مایکروسافت، ویندوز ۱۰ موبایل را به کیفیت نهایی نزدیک کرده و آن را به پایداری کامل برساند. با موبونیوز همراه باشید.

همان طوری که می دانید ما چیزی در حدود یک ماه تا زمان عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ دسکتاپ فاصله داریم و مایکروسافت تمام سعی خود را می کند تا بیلد های پایانی ویندوز ۱۰ دسکتاپ را به نسخه نهایی نزدیک کند و ما این امر را به وضوح دیده ایم. اما شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا سرعت توسعه ویندوز ۱۰ موبایل را نیز پس از عرضه ویندوز ۱۰ دسکتاپ افزایش دهد!

 

Greg Sullivan، مدیر بخش ارتباطات دستگاه های مایکروسافت، می گوید به دلیل این که تمام تیم توسعه دهندگان مایکروسافت بر روی یک سیستم عامل یعنی ویندوز ۱۰ کار می کنند، به راحتی می توانند پس از آن تمرکز خود را بر روی ویندوز ۱۰ موبایل و ویژگی های جدید آن بگذارند.

 

Greg Sullivan همچنین توضیح می دهد که در نیمه ماه جولای و یا پس از عرضه ویندوز ۱۰ دسکتاپ، توجه بیشتری بر روی ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود.

 

وی می گوید که ما همگی انتظار داریم در ماه جولای ویندوز ۱۰ موبایل به پلتفرمی بسیار بهتر از چیزی که اکنون می بینیم تبدیل شود. تمرکز ویژه توسعه دهندگان بر روی ویندوز ۱۰ موبایل در ماه جولای، به مایکروسافت در رسیدن به نسخه نهایی و با کیفیت جهت انتشار در تاریخ تعیین شده، کمک شایانی می کند. با توجه به شایعات اخیر، ویندوز ۱۰ موبایل در ماه های سپتامبر و یا اکتبر منتشر خواهد شد.

 

ماه جولای کم تر از یک هفته دیگر آغاز می شود و ما می توانیم اطمینان داشته باشیم که در این ماه اتفاقات بزرگی چه برای ویندوز ۱۰ و چه برای ویندوز ۱۰ موبایل رخ خواهد داد و ویندوز ۱۰ موبایل هر چه بیشتر به نسخه نهایی خود نزدیک خواهد شد.



منبع: وینفون