s6-edge2

پس از انتشار اخباری در خصوص عرضه‌ی زودتر از موعد مقرر گلکسی نوت ۵ به بازار برای رقابت یا آیفون ۶S، حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که کمپانی کره‌ای، گلکسی S7 را نیز به جای نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی، نیمه‌ی دوم سال جاری روانه‌ی بازار خواهد کرد.

براساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ در نظر دارد تا گلکسی S7 را در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ میلادی برای رقابت با آیفون ۶S روانه‌ی بازار کند. رسانه‌های کره‌ای این خبر را به نقل از منابع داخلی منتشر کرده‌اند. به گفته‌ی این افراد، سامسونگ کار روی گلکسی S7‌ را ۲ تا ۳ ماه پیش از موعد همیشگی آغاز کرده است. سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی نسل جدید گلکسی S را روانه‌ی بازار کرده و آغاز روند طراحی و تولید پیش از موعد این گوشی‌هوشمند، عرضه‌ی آن در اواخر سال ۲۰۱۵ را نوید می‌دهد.

براساس اطلاعات ارائه شده، سامسونگ چرخه‌ی کاری ۱۲ ماهه دارد. سامسونگ به منظور مقابله با آیفون ۶S درنظر دارد تا پرچمدار خود را در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند. در کنار عرضه‌ی گلکسی نوت ۵ و گلکسی S7، گمانه‌هایی نیز مبنی بر عرضه‌ی یک نسخه‌ی دیگر از پرچمداران سامسونگ منتشر شده است. بنابر شنیده‌ها این نسخه که سایز بزرگ‌تری نیز دارد، گلکسی S7 اج پلاس (Galaxy S7 Edge Plus) نام خواهد گرفت.

هرچند در پیش گرفتن چنین سیاستی می‌تواند عرصه را در نیمه‌ی دوم سال برای اپل تنگ کند، اما سامسونگ را نیز از دست یافتن به فروش بالاتر در مورد پرچمدار کنونی با مشکلاتی روبرو خواهد کرد. دیروز گزارشی منتشر شده بود که نشان از پیش‌بینی فروش ۴۵ میلیون دستگاه گلکسی S6 و S6 اج تا پایان سال داشت.