موبونیوز
موبونیوز
تبلیغات close
banner place

تبلیغات

 

کد بنر تبليغات افقي کد بنر تبليغات افقي

۶۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

نسخه جدید اپل واچ با دوربین جلوی FaceTime عرضه خواهد شد

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که ساعت اپل با توجه به قیمتی که دارد امکانات خاصی را در اختیار کاربر خود نمی گذارد.فروش نه چندان خوب این گجت هم تاییدی بر این مدعا است.اما اپل اگر بخواهد در عرصه رقابت ساعت های هوشمند باقی بماند می بایست نسل بعدی اپل واچ را با ویژگی هایی بهتر و قابل توجه تری نسبت به نسخه اول این ساعت روانه بازار کند.شاید یکی از این ویزگی ها دوربین جلوی FaceTime باشد که اکنون گفته شده در نسل دوم اول واچ به کار گرفته خواهد شد.

۰ نظر

ابداع جدید اپل برای پنهان کردن خطوط آنتن آیفون

اپل همانند دیگر شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی، پتنت‌های بسیاری را به ثبت می‌رساند. این کمپانی اخیراً ماده‌ی جدیدی اختراع کرده که گوشی آیفون توسط آن سیگنال‌های آنتن و وایرلس را دریافت می‌کند.

۰ نظر

ورود پرچم دار جدید ال‌جی به بازار ایران

گوشی G4 پرچم دار کمپانی کره‌ای ال‌جی که به دلیل بدنه چرم متفاوت از سایر مدل‌های این برند است وارد بازار ایران شد؛ این گوشی با پرچم دارهای سامسونگ، اچ.تی.سی و هووآوی قابل مقایسه است.

۰ نظر

اپل ایده ای مبتکرانه برای بهبود پیام های متنی دارد

پیام های متنی از دهه ۱۹۹۰ میلادی تاکنون وجود داشته اند و همچنان یکی از راحت ترین روش ها برای برقراری ارتباط با دیگران به شمار می روند. اما بزرگ ترین مشکل در رابطه با این روش آن است که در برخی اوقات درک معنا و مفهوم واقعی این پیام ها بدون وجود پیش زمینه بسیار دشوار می شود.

 

نکته دیگر اینکه اگر موبایل شما در وضعیت بی صدا قرار داشته باشد، احتمال آنکه پیام های دارای فوریت و حساسیت زمانی را از دست بدهید بسیار زیاد خواهد بود.

 

حالا اپل تصمیم گرفته تا فکری به حال این مشکل کند و پیام های متنی را بیشتر به زمینه و شرایط وابسته نماید و برای این منظور هم پتنت تازه ای را به ثبت رسانده است.

۰ نظر

باریک ترین تلفن هوشمند بدون دوربین برجسته

در کشور هند مایکرو مکس محبوب ترین تولید کننده ی اسمارت فون محسوب می شود. کمپانی مذکور عمده ی شهرتش به خاطر محصولات میان رده و اقتصادی است که تا کنون ساخته و روانه ی بازار کرده.

۰ نظر

اسمارتفون با باتری ده هزار میلی آمپری..!

کمپانی های چینی محصولات بسیار عجیبی تولید می کنند که دیگر حضور یک اسمارت فون با سخت افزار خارق العاده از سوی آن ها عادی شده است، اما خبر امروز ما عجیب تر از این حرف هاست. اغلب کمپانی های تولید کننده اسمارت فون سعی دارند تا با راه کار های سخت افزاری و نرم افزاری طول عمر باتری دستگاه خود را افزایش دهند و در این میان می توان به اسمارت فونی از کمپانی لنوو اشاره کرد که ظرفیت باتری آن 4000 میلی آمپر ساعت است و می تواند تا سه روز دوام بیاورد.


۲ نظر
کد بنر تبلیغات عمودی کد بنر تبلیغات عمودی