Xiaomi-Mi5-Release-600x375

با وجود تاخیر در آمدن به دنیای تکنولوژی پوشیدنی، Xiaomi این بازار را تسخیر کرده است. با توجه به قیمت‌های ارزان این محصولات، آن‌ها توانسته‌اند خود را تا رده دوم پرفروش‌ترین برند‌ها (پایین‌تر از Fitbit) بالا بکشند. این کمپانی همچنین موفق شده که امثال «سامسونگ» را در چین پشت سر بگذارد و در زمینه اسمارت‌فون به رتبه سوم دنیا برسد.

به همین دلیل است که ما کاملا غافلگیر نیستیم که ببینیم طبق گزارش‌ها این شرکت چینی بیش از ۳۵ میلیون اسمارت‌فون را در نیمه اول ۲۰۱۵ به فروش رسانده است. این اطلاعات دقیقا از خود Xiaomi نیست و یک تامین‌کننده عمده صفحه نمایش آن‌ها را ارایه کرده است. پس فعلا به آن کاملا اطمینان نکنید؛ اما همانطور که گفتیم به نظر غافلگیر کننده هم نمی‌آید.

این گزارش می‌گوید که ۳۵ میلیون فروش اسمارت‌فون به معنی یک پیشرفت ۳۰ درصدی برای این شرکت است و اگر همه چیز به همین شکل پیش برود، این کمپانی هیچ مشکلی برای رسیدن به هدف ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون فروش اسمارت‌فون تا آخر سال خود نخواهد داشت. هرچند باید توضیح دهیم که فروش کمپانی به معنای فروش مستقیم نیست؛ بلکه به معنای میزان درخواست مناسب برای محصول است.

شیائومی به طور کلی بر اساس قیمت رقابت می‌کند و معمولا گوشی‌هایی با توانایی مناسب را با قیمت‌های مقبول ارائه می‌دهد. همین دلیلی است که توانسته‌اند بازار محصولات درحال‌ظهور را به دست آورند؛ جایی که قیمت حرف اول را می‌زند.