تیم TaiG امروز برنامه‌ی تازه‌‌ی خود برای جیلبریک iOS 8.1.3 تا iOS 8.3 را منتشر کرده که البته این برنامه فعلاً فقط روی ویندوز قابل‌اجراست و مشخص نیست که چه زمانی نسخه‌ی قابل‌اجرا روی مک برای آن عرضه شود ولی دوستانی که مک در اختیار دارند میتوانند با نصب Virtual Machine ویندوز روی مک این کار رو انجام بدهند. پس اگر شما به یک سیستم ویندوزی دسترسی دارید مشکلی نخواهید داشت. تابه‌حال در نوچه در مورد آموزش جیلبریک دستگاه‌های اپلی صحبت نکرده بودیم ولی در صورت استقبال شما دوستان خوب نوچه در آینده بیشتر راجع به این دسته مطالب برای شما مطلب خواهیم گذاشت.

۵۴۶۱۶۵۴۱


دانلود TaiG 2.0.0

 

نصب نسخه ۱۲.۰.۱ آیتونز

به دلیل اینکه بسیاری از کاربران برای انجام این به‌روزرسانی با نسخه‌ی جدید آیتونز مشکل داشته‌اند بهتر است از این نسخه استفاده کنید.

 

iTunes 12.0.1 (64-bit) (116.75 MB)

 

iTunes 12.0.1 (32-Bit) (104.74 MB)

 

بعد از نصب آیتونز مراحل ویدئوی زیر رو به‌دقت دنبال و اجرا کنید. به یاد داشته باشید که به دلیل سازگار نبودن سیدیا با iOS 8.1.3 تا iOS 8.3 تعدادی از توییک‌ها به‌درستی کار نخواهند کرد پس به هنگام نصب هر توییکی دقت کنید. تیم TaiG به‌زودی به‌روزرسانی تازه‌ای برای رفع مشکل سیدیا در این نسخه منتشر خواهد کرد. برای آگاهی از توییک‌های قابل‌نصب به این لیست که مدام به‌روزرسانی می‌شود سر بزنید.



دانلود ویدئو