در طول یک سال گذشته، مایکروسافت فرآیند خرید و تصاحب ماینکرافت را تکمیل کرد. بلافاصله پس از این موضوع، این شرکت از هدست واقعیت افزوده هالولنز رونمایی کرد. بعد ها مایکروسافت اعلام کرد که دلیل اصلی خرید ماینکرافت، هالولنز بوده است. شب گذشته بالاخره مایکروسافت در جریان برگزاری کنفرانس E3 از نسخه ویژه بازی ماینکرافت برای هالولنز رونمایی کرد. این نسخه فقط و فقط برای هدست واقعیت افزوده هالولنز طراحی شده است.

مایکروسافت در این کنفرانس یک دموی زنده از اجرای این نسخه مخصوص از بازی ماینکرافت را به حضار نشان داد و باید گفت که دموی آن بی نظیر بود. بازیکن می توانست ماینکرافت را بر روی یک تلویزیون مجازی و با استفاده از دسته اکس باکس بازی کند و یا این که آن را به صورت سه بعدی بر روی هر سطحی به عنوان مثال میز، اجرا کرده و از آن لذت ببرد.

بازیکن می تواند عناصر بازی را با دستورات صوتی و یا ژست های حرکتی کنترل کند تا هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک شود. همچنین سایر بازیکنان هم می توانند به شما بپیوندند حتی اگر از سرفس و یا اکس باکس جهت بازی کردن استفاده می کنند. مایکروسافت درباره هالولنز و ماینکرافت در کنفرانس  Minecon بیشتر صحبت خواهد کرد.

 

نظر شما درباره ماینکرافت مخصوص هالو لنز چیست؟

 

منبع: WINBETA