یکی از موفق ترین و بهترین کمرافون های نوکیا، لومیا ۱۰۲۰ بود که تصاویر خارق العاده ای را ثبت می کرد و حتی رقیبی جدی برای دوربین های کامپکت میان رده بود. تاکنون شایعات و تصاویر بسیاری در خصوص جانشین این گوشی منتشر شده بودند که هیچ کدام به واقعیت نپیوستند. تا اینکه افشاگر معروف دنیای دیجیتال، evLeaks، امروز تصویری مبهم و بلور شده از این جانشین را منتشر کرد.

کسانی که منتظر جانشین این گوشی بودند، از شنیدن این خبر بسیار خوشحال خواهند شد، چراکه لومیا ۱۰۲۰ با وجود طراحی فوق العاده، بیش از دو سال از تولیدش می گذرد و پردازنده های آن کمی قدیمی به نظر می رسند. حال او لیکس، که اخبار زیادی را پیش از این لو داده است، توییتی را در توییتر خود منتشر کرده که تصویر مبهمی از جانشین لومیا ۱۰۲۰ را نشان می دهد.


evLeaks در توییتر خود می نویسد: “طرفداران ویندوز، امید های خود را از دست ندهید!هنوز هیچ اطلاعات دیگری و یا زمان انتشاری مشخص نشده است. همچنین در صورتی که تصویر منتشر شده را با لومیا ۱۰۲۰ فعلی مقایسه کنیم، متوجه تفاوت های آن می شویم و به نظر می رسد جانشین لومیا ۱۰۳۰ با تغییر در فلش های خود کمی جمع و جور تر و نازک تر خواهد بود.


البته باید همیشه به خاطر داشته باشیم که شایعاتی که معمولا از سوی افشا کنندگان منتشر می شوند، همیشه به واقعیت نمی پیوندند، اما این موضوع در مورد evLeaks کمی متفاوت است و اکثر خبر هایی که او لو می دهد را می توان تا حدود بسیار زیادی واقعی بدانیم.

کاربرانی که منتظر جانشین لومیا ۱۰۲۰ بودند و با خرید نوکیا توسط مایکروسافت، می ترسیدند که مایکروسافت این جانشین را تولید نکند، از شنیدن این خبر خیالشان راحت خواهد شد. شما هم منتظر جانشین لومیا ۱۰۲۰ هستید؟ نظرتان راجع به این تصویر چیست؟