مساله ای که همواره ذهن کاربران و خریداران ایرانی محصولات الکترونیکی را به خود مشغول کرده ضمانت و خدمات پس از فروش این کالاهاست که در بسیاری از موارد به خاطر ناتوانی افراد در تشخیص اصل بودنشان، امکان استفاده از آنها وجود ندارد و معمولا خریداران ناچارند که به فروشنده اعتماد کرده و از سوی دیگر امیدوار باشند که دستگاه خریداری شده مشکلی نداشته باشد.

شرکت ایسوس نیز با اطلاع از این نگرانی اقدام به راه اندازی سرویس تازه ای در ایران کرده است که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در این رابطه جلب می کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

این روز ها با توجه به وجود گارانتی ها و البته شرکت های متعددی که ادعای اراپه خدمات با کیفیت دارند ،سامان دهی این بازار بسیار ضروری به نظر می رسد، زیرا تعداد معدودی از این شرکت ها مورد تایید کمپانی های مادر قرار دارند.

به همین منظور  و برای رهایی کاربران از ایجاد سردرگمی در این رابطه، ایسوس اقدام به ارائه خدمات جدیدی برای اطمینان از اصالت گارانتی  رسمی خود نموده است. با استفاده از این خدمات جدید که در سایت www.asus-festival.com راه اندازی شده است، کاربران می توانند به بخش ویژه ای که بدین منظور اختصاص یافته مراجعه نموده و با در اختیار داشتن شماره سریال دستگاه خود، از مورد تایید بودن سریال دستگاه خود اطمینان یابند.

لازم به یاد آوری است چندی پیش ایسوس در سایت رسمی خود به زبان پارسی، امکانی را فراهم نمود که کاربران بتوانند با مراجعه به  آن از وضعیت کالای تحویلی به مراکز مجاز خدمات مطلع گردند.