گوشی G4 پرچم دار کمپانی کره‌ای ال‌جی که به دلیل بدنه چرم متفاوت از سایر مدل‌های این برند است وارد بازار ایران شد؛ این گوشی با پرچم دارهای سامسونگ، اچ.تی.سی و هووآوی قابل مقایسه است.

جدیدترین مدل گوشی ال.جی با نام G4 که از لحاظ طراحی و ویژگی تفاوت‌هایی را با مدل قبلی این برند یعنی G3 دارد وارد بازار ایران شده و حدود دو میلیون و 100 هزار تومان با بدنه چرمی و حدود یک میلیون و 900 هزار تومان با بدنه سرامیک قیمت داده می‌شود.

 

این گوشی دارای دوربین 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F1.8 است که باعث می‌شود نسبت به مدل G3 تا 80 درصد نور بیشتر به حسگر برسد.

 

ماژول دوربین نوآورانه با نمایشگر IPS Quantum همراه شده است تا از همه لحاظ از نمایشگر خلاقانه Quad HD که در G3 ارائه شده بود بهتر شود.

 

دوربین این مدل با دوربین سامسونگ گلکسی اس 6 و هووآوی P8 و نیز اچ.تی.سی m9 قابل مقایسه است.

 

برای گرفتن عکس‌های سلفی نیز دوربین جلو این مدل، 8 مگاپیکسلی و قابلیا گرفتن 4 عکس متوالی را به فاصله 2 ثانیه دارد و با دوربین هووآوی P8 قابل مقایسه است.



این گوشی هوشمند در شش رنگ از چرم طبیعی دست‌دوز تولید شده است و به غیر از چرم، این مدل در رنگ‌های سفید سرامیکی (Ceramic White) خالص با الگوهای سه‌بعدی، خاکستری متالیک (Metallic Gray) و طلایی درخشان (Shiny Gold) نیز طراحی شده است.

 

ال‌جی در این مدل طرحی نو در طراحی گوشی‌های خود داشته به نحوی که به جای صفحات و بدنه تمام فلزی و صاف یکنواخت، مدل محدب یا CURVE را با هدف امنیت و راحتی در هنگام در دست گرفتن در G4 امتحان کرده و مدعی شده که این ویژگی در سقوط از مقابل، 20 درصد نسبت به گوشی‌های صاف دوام بیشتری دارد.

 

ال‌جی G4 اولین گوشی تلفن همراه هوشمندی است که از نمایشگر جدید 5/5 اینچی IPS Quantum Display استفاده می‌کند و این درحالی است که مدل‌های برندهای دیگر نمایشگرهای 5 و 5.1 اینچی دارند.

 

باطری قابل تعویض 3000 میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های این مدل است که از پردازنده Qualcomm® Snapdragon™ 808 و سیستم عامل Android 5.1 Lollipop استفاده می‌کند و 155 گرم وزن دارد.