بالاخره پس از مدت ها صبوری کاربران وینفون، اینک شاهد برنامه ای کاملا رایگان برای شما هستیم که مطمئنا شما هم یکی از کسانی بودید که منتظر انتشار چنین برنامه ای برای ویندوز فون بوده است. برنامه ای که پیش رو دارید یک نقشه ی سه بعدی برای مسیر یابی در سراسر کره ی زمین از جمله خطه ی عزیزمان ایران است. به گفته ی سازندگان این برنامه هر ماه نقشه ی های آپدیت شده به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می گیرند.


نصب و راه اندازی:

ابتدا باید خود برنامه را با حجم ناچیز ۵ مگابایت روی گوشی نصب کنید.

پس از ورود به برنامه باید نقشه ها و موارد مورد نیاز برنامه را نیز دانلود کنید تا از این پس بتوانید بدون اتصال به اینترنت از همه ی ویژگی های آن بهره ببرید.

 

برای راه اندازی شدن برنامه باید دو فایل به حجم ۷۱ مگابایت تحت عناوین بیس کره ی زمین و جلوه های صوتی را دانلود کنید. همچنین اگر می خواهید از برنامه استفاده کنید باید نقشه ی کشور خود را به همراه راهنمای صوتی دلخواه نیز دانلود کنید. برای انتخاب نقشه ی ایران به قسمت آسیا (Asia) بروید و تیک گزینه ی Iran را بزنید.

برای انتخاب راهنمای صوتی مورد علاقه ی خود نیز به قسمت Sounds بروید.

و در نهایت دکمه ی download maps را بزنید و منتظر باشید تا همه ی مواردی را که انتخاب کرده اید دانلود شوند.

سر جمع اگر بخواهیم با احتساب حجم خود برنامه و فایل های مورد نیاز آن، نقشه ی ایران را به همراه راهنمای صوتی انگلیسی و فارسی نیز دانلود کنیم، حدود ۱۴۰ مگابایت باید دانلود انجام شود.

بعد از دانلود و راه اندازی برنامه به قسمت Settings بروید و از قسمت language گزینه ی voice language را روی Farsi قرار داده تا راهنمای فارسی فعال شود.

حالا به قسمت Map بروید و مکان خود را پیدا کنید. (توجه داشته باشید که باید Location گوشی روشن باشد.)

 

قابلیت ها و ویژگی های این برنامه:

راهنمای گام به گام مسیر به همراه گوینده صوتی

کاملا رایگان و کاملا آفلاین

دارای سرعت سنج

تنظیمات نقشه و تغییر قالب آن

موجود بودن نقشه های بسیاری از شهر های کوچک که در نقشه های HERE موجود نیستند.

نمایش نقشه به صورت های ۲ بعدی و ۳ بعدی

جستجو در مکان ها

هشدار دهنده ی دوربین های سرعت سنج

و



از استور دانلود کنید

حجم:  5 مگابایت