بر اساس آزمون هایی که وب سایت Tom’s Guide بر روی شش پرچم دار مطرح بازار انجام داده است ، گلکسی اس ۶ به عنوان سریع ترین گوشی جهان معرفی شده است.

وب سایت Tom’s Guide عقیده دارد ، صرفا گرفتن امتیاز خوب در بنچمارک به معنی سریع بودن یک گوشی نیست. یک گوشی سریع باید بتواند عمل‌کردهای روزانه از قبیل باز کردن یک فایل حجیم، بازی کردن بی‌وقفه و باز کردن دوربین را سریع و بدون نقص برای کاربر به اجرا گذارد.

وب‌سایت Tom’sGuide چند دستگاه از برترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند جهان را طی ۹ دور رقابتی در مقابل هم قرار داده و سرعت عمل‌کرد آنها را با هم مقایسه کرده است. در نهایت سامسونگ گلکسی S6 با اول شدن در ۶ رقابت از این مسابقات سربلند بیرون آمد.

گوشی ال‌جی جی جی ۴ که در مقام دوم قرار گرفت نشان داد که در زمینه‌ی سرعت باز کردن دوربین حرف اول را می‌زند. آیفون ۶ هم جایگاه سوم را کسب کرد و ثابت کرد که هنوز در ارایه‌ی سریع و بی نقص بازی‌ها بی‌رقیب است. این گوشی از لحاظ زمان مورد نیاز برای بارگذاری فایل‌های PDF دوم شد. ناامیدکننده‌ترین نتیجه مربوط به نکسوس ۶ بود که پنجم شد و در باز کردن فایل‌های PDF، باز کردن دوربین و تست های بازی آخر شد.

توجه داشته باشید این نتایج بر اساس بررسی های انجام شده توسط وب سایت Tom’s Guide بوده و گجت نیوز هیچگونه اعمال نظری در آن نداشته است.