ماه گذشته گزارش ها حکایت از این داشتند که ایسوس توانسته از کسب و کار تلفن های هوشمند خود درآمدی مطلوب را کسب نماید. برند تایوانی موفق گشته بود ۱.۵ میلیون دستگاه موبایلش را به فروش برساند و پیش بینی می شود این رقم برای ماه جاری به ۲ میلیون دستگاه اسمارت فون ارتقا یابد.

اگفته نماند بخشی از این رشد فروش به یقین به گسترش حوزه عرضه ذن فون ۲ شرکت مورد بحث باز می گردد. ماه قبل ایسوس ارائه موبایل مورد اشاره را در آمریکای شمالی آغاز نمود و از همین رو گمان می رود محصولی با ۴ گیگابایت حافظه رم و قیمتی بسیار ایده آل برای ساکنین این منطقه جاذبه های زیادی را در پی خواهد داشت و با استقبال آنان مواجه خواهد گشت.

ضمناً شرکت یاد شده انتظار دارد رشد فروش محصولاتش تا ماه جولای و زمانی که موبایل Zenfone Selfie آماده ی ورود به بازار می گردد نیز ادامه یابد. Zenfone Selfie تلفن هوشمندی است مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰P از نوع IPS و محافظت شده توسط گوریلا گلس ۴، این اسمارت فون چیپست هشت هسته ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ را در خودش جای داده و دو دوربین ۱۳ مگاپیسکلی نیز در قسمت پشتی و جلویی اش تعبیه گشته اند، که دوربین جلویی فوکوس لیزری هم دارد.

گفته می شود مدل مذکور قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار خواهد داشت و با توجه به مشخصه های مطلوب و علاقه مندی کاربران به گرفتن سلفی احتمال می رود بتواند باز هم فروش برند تولید کننده اش را بهبود بخشد.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا ایسوس قصد دارد ۸ الی ۱۰ میلیون تبلت را هم طی سال ۲۰۱۵ روانه ی بازار کند و امید دارد این مهم از طریق خط تولید جدید ذن پدهای بهره مند از اندروید آب نبات چوبی و چیپ های اینتل محقق شود.

آنطور که از شواهد بر می آید بر خلاف دیگر تایوانی عرصه ی تکنولوژی یعنی HTC، روزگار ایسوس بسیار خوشایند بوده و فعلاً بر قطار سودآوری سوار است، اما باید منتظر ماند و دید همانند پیش بینی ها اوضاع بر همین منوال باقی می ماند یا خیر.